+420 222 539 539
Po - Pá: 8 – 22 hod., So - Ne: 9 – 22 hod

Lázeňský & wellness hotel Niva Recenze

Hodnocení hotelu

87%
Velmi dobré

dle 142 recenzí

  • Personál

    87%
  • Čistota

    91%
  • Vybavení

    87%
  • Pohodlí

    88%
  • Poměr cena/kvalita

    81%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • rodina se staršími dětmi
Seřadit od:
Zobrazit:

Kocurová Milena

dospělý pár, 10.10.2017

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Byli jsme moc spokojení,krásné prostředí v okolí hotelu i uvnitř hotelu,akorát škoda, že byla zavřená koliba,která je u hotelu.Jídlo bylo top,jak porce tak i kvalita.Welness překrásné.Všem doporučujeme a určitě se vrátíme.Moc děkujeme celému personálu za krásný víkend.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 15.7.2017

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
62 %
  • Hotel krásný, čistý...

  • Při takovém hotelu postrádám kvalitnější restauraci a služby s tím spojené... Když už je plánovaná odstávka el. energie, měl by to klient pocítit co nejméně... Recepce ani tuto informaci při nástupu nesdelila a po tom co jsem si priplatila plnou penzi, jsem se až u večeře, kde jsem si měla vybrat oběd na další den, dozvěděla o plánované odstavce el. energie a tudíž bude na oběd jen řízek a salát... No tak budiž tedy... A dále, když už se zavře bar, (byť recepce nějakým způsobem nahrazovala aspoň částečně možnost koupit si nějaký nápoj), mohly být na stolech aspoň džbány s vodou... V ceně byl přípitek na uvítanou, ale ten též tak nějak nikdo neřešil... Od dalších ubytovaných hostů jsem se dozvěděla, že přípitek též nedostali, mimo další sluzby... Co si neřekne, nemáte a to v některých případech i když si řeknete... Takže vstřícnost a kvalita personálu za mě nic moc.. Ale paní uklízečka má za 1... ;-) Jinak byl pobyt příjemný a děti si ho užily, což je nejdůležitější... ;-)

Personál
6
Služby
5
Čistota
10
Komfort
5
Cena/kvalita
5

Pavlína Kutílková

jednotlivec, 4.7.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 30.6.2017

Kolín Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Dobrý den, Dobrý den, Dobrý den, hotel je velice pěkný, moderní, nadchla mě soustava saun ve Wellnesu, nic tak krásného a příjemného jsem dosud nezažila, i když jsem navštívila i turecké lázně. Masérské služby byly rovněž na vysoké úrovni. V hotel bylo vzorně čisto, služby fungovaly perfektně. Problém jsem měla trochu s vodou, šla špatně nastavit, zvlášť po ránu. Jídlo bylo vynikající, pstruh byl naprosto super. Doplnila bych větší výběr mraženého zboží. Bohužel mě začala moc bolet záda, ale paní primářka mi velice pomohla, takže jsem si mohla pobyt alespoň částečně užít a docestovat domů. Ještě jednou moc děkuji a budu-li zdravá zkusím příští rok repete. Přeji krásný den Alena Chocholová

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anonym

dospělý pár, 9.5.2017

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
40 %
  • - pěkný pokoj - krásné okolí

  • Hned po příjezdu nás čekalo překvapení v podobě zaplacení parkovného na celou dobu pobytu a zároveň žádné místo k zaparkování. Při otázce proč to tak je nám bylo nepříjemnou paní v recepci hotelu sděleno, že to je normální a placení až při odjezdu neexistuje. Vše, co si objednáte, musíte ihned platit, takže pořád chodíte s peněženkou. Když jsme se chtěli po příjezdu ve 14 hodin najíst v restauraci hotelu kde jsme byli ubytováni, odpověď zněla : "to je jen pro hosty hotelu, vy máte pobytový balíček s večeří v kolibě" - tak jsme si připadali jako ve snu. Po ubytování jsme vyrazili na jídlo do 20m vzdálené kolibě, kde jsme si objednali jídlo - bylo zkažené. Přesto jsme jej uhradili a se špatnou náladou odešli. Druhý den bylo menu "pro zamilované" Na nejmenším stole v koutku koliby (nikdo tam nebyl) byla pouze jedna malinkatá ohořelá svíčka (nezapálená) - to byl asi vrchol přepychu. Jako předkrm byla údajně paštika ze zvěřiny - kolem ní to ani nešlo a ještě k tomu byla zkažená (už na pohled neměla vábnou barvu, byla cítit kyselým a taky tak chutnala). To jsme se již ohradili a pan kuchař nám vzkázal, že je to zvěřinová paštika a že tak má chutnat. Jsme zvyklí jezdit na hotely různých kategorií, ale takový přístup personálu jsme nezažili ani na horské boudě!!!! Je to škoda, protože hotel je moderně vybaven, ale služby ......???? Dalším šokem pro nás byla snídaně - opět kategorizace hostů, nevlídný přístup personálu a chudá nabídka švédských stolů. Celkově bychom zhodnotili náš pobyt - nedoporučujeme .

Personál
1
Služby
3
Čistota
8
Komfort
4
Cena/kvalita
4

Jiří Hůževka

jednotlivec, 18.4.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Pěkný a cisty pokoj,ochotny a příjemny personal,, výborná kuchyně, pěkné prochazky po okolí,

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anna Mašová

jednotlivec, 18.4.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Bez výhrad. Určitě doporučíme známým a přátelům.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Jana Hanušová

dospělý pár, 18.4.2017

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
92 %
  • příjemné ubytování i personál špičkově vybavené wellness

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
10

Pavlína Kutílková

ostatní, 2.1.2017

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Ochota personálu.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 25.10.2016

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Musím pochválit veškeré služby, kterých jsem využila při mém pobytu u vás.Masérky pracovaly excelentně, vstřícný přístup k návštěvníkům, poradily, posloužily. Rovněž kladně hodnotím i ostatní personál i kvalitu jídla. Vřele doporučuji dalším návštěvníkům.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Beáta Kmentová

mladý pár, 26.9.2016

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
62 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
7
Komfort
7
Cena/kvalita
5

Ivan Šuba

dospělý pár, 4.9.2016

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
74 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
6
Čistota
10
Komfort
6
Cena/kvalita
5

Věra Nováková

dospělý pár, 25.8.2016

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
94 %
  • Pobyt byl krásný a měl jednu vadu - rychle uběhl.

Personál
10
Služby
10
Čistota
9
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 25.7.2016

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
70 %
  • Klidné prostředí Příjemný personál Čistota

  • Provozní doba... Baru, wellness Neudrzovany vnitřní bazén Omezený počet saun

Personál
8
Služby
6
Čistota
9
Komfort
6
Cena/kvalita
6

Jaromír Dittrich

dospělý pár, 11.7.2016

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnocení
82 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
9
Čistota
8
Komfort
10
Cena/kvalita
7

KLÁRA PIVKOVÁ

jednotlivec, 1.6.2016

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
9

František Rudolf

jednotlivec, 13.5.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • jednání a přístup personálu prostředí a vybavenost pohoda,klid,relaxace velice chutná strava

  • moc rychle ten čas pobytu utekl

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Tomáš Ptáček

dospělý pár, 25.4.2016

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
86 %
  • Řekl bych, že personál byl velmi příjemným překvapením (ochota, vstřícnost, vysvětlení procedur = super) a dojem zkažený špatným PR (podávání infomací v poukazu vs. skutečnost) tak alespoň trochu napravil.

  • Pobyt mne stál nemálo prostředků (cca 11 500,-/ 3 noci), tudíž jsem byl překvapen, když jsem po příjezdu a ubytování musel hradit: a) parkovné na hotelovém parkovišti před areálem (30,-/den), přičemž jen cca 30 m bokem (u další budovy patřící k hotelu) bylo parkování zdarma b) vratnou zálohu 1000,- za zapůjčení županů (500,-/ks) Toto by mi toilk nevadilo, pokud bych byl o tomto informován předem. Dále mě naštvalo, že i přes skutečnost, že jsem si dokoupil polopenzi, dostal jsem talon (jak uváděly informace na poukazu) k večeři v kolibě, což je OK. Ale že talon má hodnotu 180 Kč/osoba a jídelní lístek nabízí jídla převážně od 170 Kč bez přílohy, to jsem netušil (nikde neuvedeno). Tudíž jsem ještě za první večeři doplácel !!! Shrnu-li to, pokud zaplatím za něco, o čem jsem informován, pak cena není problém. Problém nastal až tehdy, kdy krom známých nákladů musím hradit ještě něco, o čem jsem netušil. Neřeším, zda je to navíc pár korun nebo mnohem více, ale je to otázka principu. Je jisté, že s ohledem na výše popsaná nepříjemná překvapení toto zařízení nebudu doporučovat.

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
9
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 29.3.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Komfort
7
Cena/kvalita
6

Zuzana Štěpánková

jednotlivec, 29.2.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Skvělý personál wellnes zóny, maser i slečna na slatině. Velmi příjemni. Konkrétně hotel Niva skvěle lokalizován, v přírodě, nádherné výhledy,klid. Hotelový pokoj hezký,čistý ,poutě nepříjemny nevyvetratelny oder. Výborné snídaně, velký výběr jídel.

  • Recepce mírně nepříjemná při dotazech klientů. V restaurací napruzela obsluha,co okrikovala klienty a pacienty, kde se mohou pohybovat. Na spaní mi vadily gumové podložky PID prosteradlem,rozumím u pacientů,ale u samoplatcu na rekreaci nepříjemné. Nebyl nám vyměněn ručník po noci,na to sem tedy z hotelu zvyklá a to mě zaskočil. V rámci wellnes by se měl půjčovat župan zdarma a i s backurkami.

Personál
4
Služby
10
Čistota
10
Komfort
5
Cena/kvalita
5
WEB UKLADÁ COOKIES

Používáním tohoto webu souhlasíte s ukládáním cookies na Váš počítač.