+420 222 539 539
Mo - Fr: 8 – 22 Uhr, Sa - So: 9 – 22 Uhr

Lázeňský & wellness hotel Niva Bewertungen

Hotelbewertung

87%
Sehr gut

von 151 Bewertungen

  • Personal

    87%
  • Sauberkeit

    91%
  • Ausstattung

    87%
  • Komfort

    88%
  • Preis-Leistungverhältnis

    81%
Bewertungen anzeigen von:
  • Familie mit älteren Kindern
Sortieren nach:
Anzeigen:

Yulia Malyavskaya

Familie mit kleinen Kindern, 31.5.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
90 %
  • příjemný personál, skvělý Wellness s nádherným výhledem, klidné okolí, parkoviště. Měli jsme a dětskou postýlku, a dětské židle v restauraci.

  • Sousedi pořad kouřili na balkone a k nám se to táhlo. Nápoje se musí platit hned v hotovosti, nejde se to naúčtovat na pokoj.

Personál
10
Služby
9
Čistota
8
Komfort
9
Cena/kvalita
9

Dana Paulíková

Älteres Paar, 6.5.2018

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
98 %

(Ohne Textbewertung)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
9
Cena/kvalita
10

Anonym

Älteres Paar, 23.4.2018

Zlínský kraj

  • Gesamtbewertung
70 %
  • Pěkné a čisté ubytování příjemný personál dobré jídlo i porce a rozmanitost

  • krátká doba welnes centra od14 do 20hodin a když jsme přišli v 19 hodin, tak nás paní nechtěla pustit, že končí v 19:45 (byla nepříjemná)

Personál
6
Služby
5
Čistota
10
Komfort
9
Cena/kvalita
5

Alena Stejskalová

Älteres Paar, 11.4.2018

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Lucie Stachová

Einzelreisender, 3.4.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Personál
7
Služby
8
Čistota
9
Komfort
9
Cena/kvalita
7

Jana Hanušová

Älteres Paar, 3.4.2018

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Pobyt se nám líbil, byli jsme spokojeni .

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anonym

Älteres Paar, 17.12.2017

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Personál
8
Služby
8
Čistota
7
Komfort
8
Cena/kvalita
7

Marketa Pektorova

Einzelreisender, 9.12.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
82 %

(Ohne Textbewertung)

Personál
8
Služby
7
Čistota
9
Komfort
10
Cena/kvalita
7

Kateřina Jetelinová

Einzelreisender, 20.11.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
90 %

(Ohne Textbewertung)

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Komfort
9
Cena/kvalita
9

Kocurová Milena

Älteres Paar, 10.10.2017

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Byli jsme moc spokojení,krásné prostředí v okolí hotelu i uvnitř hotelu,akorát škoda, že byla zavřená koliba,která je u hotelu.Jídlo bylo top,jak porce tak i kvalita.Welness překrásné.Všem doporučujeme a určitě se vrátíme.Moc děkujeme celému personálu za krásný víkend.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Anonym

Einzelreisender, 15.7.2017

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
62 %
  • Hotel krásný, čistý...

  • Při takovém hotelu postrádám kvalitnější restauraci a služby s tím spojené... Když už je plánovaná odstávka el. energie, měl by to klient pocítit co nejméně... Recepce ani tuto informaci při nástupu nesdelila a po tom co jsem si priplatila plnou penzi, jsem se až u večeře, kde jsem si měla vybrat oběd na další den, dozvěděla o plánované odstavce el. energie a tudíž bude na oběd jen řízek a salát... No tak budiž tedy... A dále, když už se zavře bar, (byť recepce nějakým způsobem nahrazovala aspoň částečně možnost koupit si nějaký nápoj), mohly být na stolech aspoň džbány s vodou... V ceně byl přípitek na uvítanou, ale ten též tak nějak nikdo neřešil... Od dalších ubytovaných hostů jsem se dozvěděla, že přípitek též nedostali, mimo další sluzby... Co si neřekne, nemáte a to v některých případech i když si řeknete... Takže vstřícnost a kvalita personálu za mě nic moc.. Ale paní uklízečka má za 1... ;-) Jinak byl pobyt příjemný a děti si ho užily, což je nejdůležitější... ;-)

Personál
6
Služby
5
Čistota
10
Komfort
5
Cena/kvalita
5

Pavlína Kutílková

Einzelreisender, 4.7.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anonym

Einzelreisender, 30.6.2017

Kolín Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Dobrý den, Dobrý den, Dobrý den, hotel je velice pěkný, moderní, nadchla mě soustava saun ve Wellnesu, nic tak krásného a příjemného jsem dosud nezažila, i když jsem navštívila i turecké lázně. Masérské služby byly rovněž na vysoké úrovni. V hotel bylo vzorně čisto, služby fungovaly perfektně. Problém jsem měla trochu s vodou, šla špatně nastavit, zvlášť po ránu. Jídlo bylo vynikající, pstruh byl naprosto super. Doplnila bych větší výběr mraženého zboží. Bohužel mě začala moc bolet záda, ale paní primářka mi velice pomohla, takže jsem si mohla pobyt alespoň částečně užít a docestovat domů. Ještě jednou moc děkuji a budu-li zdravá zkusím příští rok repete. Přeji krásný den Alena Chocholová

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anonym

Älteres Paar, 9.5.2017

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
40 %
  • - pěkný pokoj - krásné okolí

  • Hned po příjezdu nás čekalo překvapení v podobě zaplacení parkovného na celou dobu pobytu a zároveň žádné místo k zaparkování. Při otázce proč to tak je nám bylo nepříjemnou paní v recepci hotelu sděleno, že to je normální a placení až při odjezdu neexistuje. Vše, co si objednáte, musíte ihned platit, takže pořád chodíte s peněženkou. Když jsme se chtěli po příjezdu ve 14 hodin najíst v restauraci hotelu kde jsme byli ubytováni, odpověď zněla : "to je jen pro hosty hotelu, vy máte pobytový balíček s večeří v kolibě" - tak jsme si připadali jako ve snu. Po ubytování jsme vyrazili na jídlo do 20m vzdálené kolibě, kde jsme si objednali jídlo - bylo zkažené. Přesto jsme jej uhradili a se špatnou náladou odešli. Druhý den bylo menu "pro zamilované" Na nejmenším stole v koutku koliby (nikdo tam nebyl) byla pouze jedna malinkatá ohořelá svíčka (nezapálená) - to byl asi vrchol přepychu. Jako předkrm byla údajně paštika ze zvěřiny - kolem ní to ani nešlo a ještě k tomu byla zkažená (už na pohled neměla vábnou barvu, byla cítit kyselým a taky tak chutnala). To jsme se již ohradili a pan kuchař nám vzkázal, že je to zvěřinová paštika a že tak má chutnat. Jsme zvyklí jezdit na hotely různých kategorií, ale takový přístup personálu jsme nezažili ani na horské boudě!!!! Je to škoda, protože hotel je moderně vybaven, ale služby ......???? Dalším šokem pro nás byla snídaně - opět kategorizace hostů, nevlídný přístup personálu a chudá nabídka švédských stolů. Celkově bychom zhodnotili náš pobyt - nedoporučujeme .

Personál
1
Služby
3
Čistota
8
Komfort
4
Cena/kvalita
4

Jiří Hůževka

Einzelreisender, 18.4.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Pěkný a cisty pokoj,ochotny a příjemny personal,, výborná kuchyně, pěkné prochazky po okolí,

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anna Mašová

Einzelreisender, 18.4.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Bez výhrad. Určitě doporučíme známým a přátelům.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Jana Hanušová

Älteres Paar, 18.4.2017

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • příjemné ubytování i personál špičkově vybavené wellness

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
10

Pavlína Kutílková

andere Gruppe, 2.1.2017

Královéhradecký kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Ochota personálu.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anonym

Einzelreisender, 25.10.2016

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Musím pochválit veškeré služby, kterých jsem využila při mém pobytu u vás.Masérky pracovaly excelentně, vstřícný přístup k návštěvníkům, poradily, posloužily. Rovněž kladně hodnotím i ostatní personál i kvalitu jídla. Vřele doporučuji dalším návštěvníkům.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Beáta Kmentová

Junges Paar, 26.9.2016

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
62 %

(Ohne Textbewertung)

Personál
6
Služby
6
Čistota
7
Komfort
7
Cena/kvalita
5