+48 222 030 341
Pn. - Pt.: 8 - 22 h , Sob. - Niedz.: 9 - 22 h

Lázeňský & wellness hotel Niva Recenzje

Ocena hotelu

87%
Bardzo dobrze

by 151 reviews

  • Personel

    87%
  • Czystość

    91%
  • Wyposażenie

    87%
  • Komfort

    88%
  • Cena

    81%
Wyświetl recenzje napisane przez:
  • rodzina ze starszym dzieckiem
Sortuj według:
Show:

Yulia Malyavskaya

rodzina z małym dzieckiem, 31.5.2018

Čeština

  • Cena ogólna
90 %
  • příjemný personál, skvělý Wellness s nádherným výhledem, klidné okolí, parkoviště. Měli jsme a dětskou postýlku, a dětské židle v restauraci.

  • Sousedi pořad kouřili na balkone a k nám se to táhlo. Nápoje se musí platit hned v hotovosti, nejde se to naúčtovat na pokoj.

Personál
10
Služby
9
Čistota
8
Komfort
9
Cena/kvalita
9

Dana Paulíková

para, 6.5.2018

Jihomoravský kraj

  • Cena ogólna
98 %

(bez ratingu tekstu)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
9
Cena/kvalita
10

Anonim

para, 23.4.2018

Zlínský kraj

  • Cena ogólna
70 %
  • Pěkné a čisté ubytování příjemný personál dobré jídlo i porce a rozmanitost

  • krátká doba welnes centra od14 do 20hodin a když jsme přišli v 19 hodin, tak nás paní nechtěla pustit, že končí v 19:45 (byla nepříjemná)

Personál
6
Služby
5
Čistota
10
Komfort
9
Cena/kvalita
5

Alena Stejskalová

para, 11.4.2018

Jihomoravský kraj

  • Cena ogólna
100 %

(bez ratingu tekstu)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Lucie Stachová

podróżujący w pojedynkę, 3.4.2018

Čeština

  • Cena ogólna
80 %

(bez ratingu tekstu)

Personál
7
Služby
8
Čistota
9
Komfort
9
Cena/kvalita
7

Jana Hanušová

para, 3.4.2018

Jihomoravský kraj

  • Cena ogólna
100 %
  • Pobyt se nám líbil, byli jsme spokojeni .

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anonim

para, 17.12.2017

Moravskoslezský kraj

  • Cena ogólna
76 %

(bez ratingu tekstu)

Personál
8
Služby
8
Čistota
7
Komfort
8
Cena/kvalita
7

Marketa Pektorova

podróżujący w pojedynkę, 9.12.2017

Čeština

  • Cena ogólna
82 %

(bez ratingu tekstu)

Personál
8
Služby
7
Čistota
9
Komfort
10
Cena/kvalita
7

Kateřina Jetelinová

podróżujący w pojedynkę, 20.11.2017

Čeština

  • Cena ogólna
90 %

(bez ratingu tekstu)

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Komfort
9
Cena/kvalita
9

Kocurová Milena

para, 10.10.2017

Olomoucký kraj

  • Cena ogólna
96 %
  • Byli jsme moc spokojení,krásné prostředí v okolí hotelu i uvnitř hotelu,akorát škoda, že byla zavřená koliba,která je u hotelu.Jídlo bylo top,jak porce tak i kvalita.Welness překrásné.Všem doporučujeme a určitě se vrátíme.Moc děkujeme celému personálu za krásný víkend.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 15.7.2017

Jihomoravský kraj

  • Cena ogólna
62 %
  • Hotel krásný, čistý...

  • Při takovém hotelu postrádám kvalitnější restauraci a služby s tím spojené... Když už je plánovaná odstávka el. energie, měl by to klient pocítit co nejméně... Recepce ani tuto informaci při nástupu nesdelila a po tom co jsem si priplatila plnou penzi, jsem se až u večeře, kde jsem si měla vybrat oběd na další den, dozvěděla o plánované odstavce el. energie a tudíž bude na oběd jen řízek a salát... No tak budiž tedy... A dále, když už se zavře bar, (byť recepce nějakým způsobem nahrazovala aspoň částečně možnost koupit si nějaký nápoj), mohly být na stolech aspoň džbány s vodou... V ceně byl přípitek na uvítanou, ale ten též tak nějak nikdo neřešil... Od dalších ubytovaných hostů jsem se dozvěděla, že přípitek též nedostali, mimo další sluzby... Co si neřekne, nemáte a to v některých případech i když si řeknete... Takže vstřícnost a kvalita personálu za mě nic moc.. Ale paní uklízečka má za 1... ;-) Jinak byl pobyt příjemný a děti si ho užily, což je nejdůležitější... ;-)

Personál
6
Služby
5
Čistota
10
Komfort
5
Cena/kvalita
5

Pavlína Kutílková

podróżujący w pojedynkę, 4.7.2017

Čeština

  • Cena ogólna
100 %

(bez ratingu tekstu)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 30.6.2017

Kolín Česká republika

  • Cena ogólna
100 %
  • Dobrý den, Dobrý den, Dobrý den, hotel je velice pěkný, moderní, nadchla mě soustava saun ve Wellnesu, nic tak krásného a příjemného jsem dosud nezažila, i když jsem navštívila i turecké lázně. Masérské služby byly rovněž na vysoké úrovni. V hotel bylo vzorně čisto, služby fungovaly perfektně. Problém jsem měla trochu s vodou, šla špatně nastavit, zvlášť po ránu. Jídlo bylo vynikající, pstruh byl naprosto super. Doplnila bych větší výběr mraženého zboží. Bohužel mě začala moc bolet záda, ale paní primářka mi velice pomohla, takže jsem si mohla pobyt alespoň částečně užít a docestovat domů. Ještě jednou moc děkuji a budu-li zdravá zkusím příští rok repete. Přeji krásný den Alena Chocholová

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anonim

para, 9.5.2017

Moravskoslezský kraj

  • Cena ogólna
40 %
  • - pěkný pokoj - krásné okolí

  • Hned po příjezdu nás čekalo překvapení v podobě zaplacení parkovného na celou dobu pobytu a zároveň žádné místo k zaparkování. Při otázce proč to tak je nám bylo nepříjemnou paní v recepci hotelu sděleno, že to je normální a placení až při odjezdu neexistuje. Vše, co si objednáte, musíte ihned platit, takže pořád chodíte s peněženkou. Když jsme se chtěli po příjezdu ve 14 hodin najíst v restauraci hotelu kde jsme byli ubytováni, odpověď zněla : "to je jen pro hosty hotelu, vy máte pobytový balíček s večeří v kolibě" - tak jsme si připadali jako ve snu. Po ubytování jsme vyrazili na jídlo do 20m vzdálené kolibě, kde jsme si objednali jídlo - bylo zkažené. Přesto jsme jej uhradili a se špatnou náladou odešli. Druhý den bylo menu "pro zamilované" Na nejmenším stole v koutku koliby (nikdo tam nebyl) byla pouze jedna malinkatá ohořelá svíčka (nezapálená) - to byl asi vrchol přepychu. Jako předkrm byla údajně paštika ze zvěřiny - kolem ní to ani nešlo a ještě k tomu byla zkažená (už na pohled neměla vábnou barvu, byla cítit kyselým a taky tak chutnala). To jsme se již ohradili a pan kuchař nám vzkázal, že je to zvěřinová paštika a že tak má chutnat. Jsme zvyklí jezdit na hotely různých kategorií, ale takový přístup personálu jsme nezažili ani na horské boudě!!!! Je to škoda, protože hotel je moderně vybaven, ale služby ......???? Dalším šokem pro nás byla snídaně - opět kategorizace hostů, nevlídný přístup personálu a chudá nabídka švédských stolů. Celkově bychom zhodnotili náš pobyt - nedoporučujeme .

Personál
1
Služby
3
Čistota
8
Komfort
4
Cena/kvalita
4

Jiří Hůževka

podróżujący w pojedynkę, 18.4.2017

Čeština

  • Cena ogólna
100 %
  • Pěkný a cisty pokoj,ochotny a příjemny personal,, výborná kuchyně, pěkné prochazky po okolí,

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anna Mašová

podróżujący w pojedynkę, 18.4.2017

Čeština

  • Cena ogólna
100 %
  • Bez výhrad. Určitě doporučíme známým a přátelům.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Jana Hanušová

para, 18.4.2017

Jihomoravský kraj

  • Cena ogólna
92 %
  • příjemné ubytování i personál špičkově vybavené wellness

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
10

Pavlína Kutílková

inna grupa, 2.1.2017

Královéhradecký kraj

  • Cena ogólna
100 %
  • Ochota personálu.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 25.10.2016

Moravskoslezský kraj

  • Cena ogólna
100 %
  • Musím pochválit veškeré služby, kterých jsem využila při mém pobytu u vás.Masérky pracovaly excelentně, vstřícný přístup k návštěvníkům, poradily, posloužily. Rovněž kladně hodnotím i ostatní personál i kvalitu jídla. Vřele doporučuji dalším návštěvníkům.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Beáta Kmentová

dorośli, 26.9.2016

Jihomoravský kraj

  • Cena ogólna
62 %

(bez ratingu tekstu)

Personál
6
Služby
6
Čistota
7
Komfort
7
Cena/kvalita
5